ICT storingsdienst (24/7)  

Storingen binnen uw ICT systeem zullen een steeds grotere impact hebben op uw organisatie.
In sommige gevallen kan het zelfs de bedrijfscontinuïteit in gevaar brengen.
Vanuit onze klantenkring is er steeds meer de vraag ontstaan om 24/7 melding te kunnen maken van
onregelmatigheden binnen hun ICT voorziening, dus ook buiten de reguliere kantooruren.
Daarom is er vanaf 2016 bij Supcom een 24 uurs storingsdienst operationeel. Hiermee kunt u buiten de
reguliere kantooruren contact opnemen met een van onze Engineers ( Dienstdoende System/Network Engineer ).
Ook in het weekend en op zon- en feestdagen kunt u gebruik maken van deze dienst. 

Hoe werkt de 24-uurs storingsdienst ? 

De 24 uurs storingsdienst kunt u in combinatie afnemen met een van onze systeembeheerabonnementen
of als een losstaand abonnement. U krijgt dan de beschikking over een speciaal storingsnummer. Op dit
storingsnummer is het mogelijk buiten de reguliere kantooruren een storing te melden.  

Tarieven 

De kosten van de 24 uurs storingsdienst bestaan uit een vast- en een variabel deel. Pas als u daadwerkelijk
een storing aanmeldt op het Storingsnummer treden de variabele kosten in werking. 

Meer informatie ? 

Wilt u meer informatie over onze 24 uurs storingsdienst, neem dan contact op met +31 (0)115 615 466
en vraag naar de mogelijkheden. 

Support en Technische ondersteuning

Als u technische ondersteuning nodig heeft neem dan contact op met Supcom.
De medewerker van Supcom zal aangeven waar u op dient te klikken.

Supcom remote

Supcom TeamViewer

Supcom Apple support

TeamViewer Quicksupport